Socializace

02.05.2010 20:35

Tak jsme dnes poprvé s Barnabášem nasedli na MHD.. Zatím jsme jen chodili na zastávku očumovat trolejbus a autobus, a dnes jsme konečně ty obrovské krabice prozkoumali i zevnitř. Barnabáš se ukázal jako naprosto vyrovnaný pes, nic neřešil, nebál se, naopak ho vše velmi zajímalo a chtěl se jít po trolejbuse projít. Náhubek jsem mu naštěstí dávat nemusela, řidič neprudil.

Svezli jsme se do centra Brna a byli jsme se projít na Náměstí Svobody. Udělali jsme pár hezkých fotek, které přidám do fotogalerie hned, jakmile najdu kabel k foťáku :)
Na náměstí byla zrovna nějaká akce, a tak se Barnabáš nemohl vynadívat na hopsající lidí (hopsali na takových těch obrovských pružinách). Dlouho jsme se tam ale nezdrželi, hrála hlasitá hudba, takže jsme prošli zástupem lidí a šli pomalu zpět. Barnabáš tak má spoustu nových zážitků  a dokonale vyhlazený kožíšek a navíc jsme udělali první krok k našemu dalšímu cíli.. jízdě vlakem do práce. Snad příští týden to zkusíme.

Barnabáš nás také překvapuje svou neskutečnou učenlivostí. Jak jsem již psala, umí sedni, lehni a přivolání. Dnes jsme pokročili v povelu "zůstaň" - Bárny vydrží sedět a čekat, i když se od něho vzdálím na mnoho metrů a bedlivě mě při tom sleduje. Když konečně zazní "Ke mě!", letí jako ohnivá čára, aby už dostal ten výborný piškotek. Také umí pěkně zlobit, to jsme ho ale neučili.. Dnes mi na terase vyhrabal cibulku tulipánu a půlku sežral, tak snad se z toho nepo... 

 

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode