Poprvé ve vodě

12.06.2010 21:40

Barnabáš pěkně roste a poznává spoustu nového.. Přes týden byl například poprvé u vody. Moc se mu to nezdálo, dobrovolně tam nevlezl. Dnes jsem tedy vyrazila s  chlupáčema do Popůvek k rybníku. Štěk řádil ve vodě, jen Barnabáš nemohl sebrat odvahu. Párkrát jsem ho tedy do vody položila, jednou se i potopil, a hned přišel na to, jak plavat. Poté se již otrkal a skákal do vody za Štěkem. Oba kluci byli nadšení z mrtvé ryby u břehu a z kousků, které tam nechali rybáři. Zatímco malý se vše snažil sežrat, Štěk se o mrtvou rybu začal hezky otírat. Darebáci dva. 

S Bambulou jsme začali chodit na cvičák. Prcek se moc snaží, rychle se učí a já jsem na něj hrozně moc pyšná. Navíc je v kontaktu i s jinými psy, než zná z práce, takže perfektní socializace. 

A co ještě nového? Barnabáš má již 4 měsíce a venku je první zoubek. Příští týden nás čeká naše první výstava, tak jsem už krapet nervózní. Držte pěsti! :)

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode